Feature Monday: Activiteiten afgelasten
In deze update: activiteiten afgelasten, nieuwe structuur van wedstrijden, enkele security-features toegevoegd en een heleboel bug fixes doorgevoerd.
Lees vlug verder om er alles over te weten te komen!
Activiteiten afgelasten
Via Beheer > Activiteiten kan je gesloten activiteiten, open activiteiten en verkopen nu afgelasten.
Het voordeel is dat alle inschrijvingen automatisch geannuleerd worden, maar dat de activiteit nog zichtbaar blijft in de kalender met een opvallende rode kleur. Bovendien kan je ook een doelgerichte e-mail uitsturen met de reden waarom de activiteit afgelast is.
Opgelet: nadat een activiteit afgelast is, kan je er niets meer aan bewerken; je kan dan alleen nog de activiteit verwijderen.
Wedstrijden herwerkt
We hebben geluisterd naar jullie feedback en wedstrijden bijgewerkt naar jullie noden. Vanaf nu kies je een thuis– en uit-ploeg (dit kan een groep zijn op Peepl) en kan je ervoor opteren om de aanwezigheden ook door de spelers te laten opgeven in plaats van alleen door beheerders.
Security
In deze update zijn er twee kleine features toegevoegd om de security te verhogen binnen jouw Peepl-account:
- Openbare computer: bij het inloggen kan je het vinkje “Ik gebruik een openbare computer” aanvinken. Dit zorgt ervoor dat je automatisch uitgelogd wordt als je de browser (volledig) afsluit. Zo beperk je het risico dat iemand anders op je account kan.
- Automatisch uitloggen: als administrator kan je nu instellen hoe lang een gebruiker of beheerder ingelogd blijft op Peepl. ViaBeheer > Instellingen > Algemeen vind je onderaan de nodige instellingen.
Opgelet: deze instellingen gelden alleen voor nieuwe inlogsessies. Sessies blijven standaard 2 weken geldig na inloggen.
Contactadres
In de vorige update werd het mogelijk om vrije tekst in te geven op de website, naast het contactformulier. Het kaartje werd echter aangestuurd op basis van het facturatieadres, wat niet altijd klopt.
Het kaartje op de Peepl website wordt nu aangestuurd door de instellingen “Contactadres” bij Beheer > Instellingen > Algemeen.